Inte många knop idag

Nu äntligen har Hugo lugnat sig och ligger och snarkar i sin vagn. Jag tänker aldrig mer äta kålsoppa när jag ammar. Shit vilken natt vi haft! Jag tycker så synd om dessa föräldrar som har barn som skriker på nätterna, hela mitt hjärta blöder för er! Hade Hugges kolik varit på nätterna hade vi fått bli inlagda på psykakuten både jag och Fredrik! Jag kände mig väldigt ensam när enbart jag kunde ta Hugo inatt, en känsla jag inte gillade alls.
Jag åt kålsoppan vid 17 ungefär, vid 19 började han bli orolig. Sen strax innan tolv inatt så började han skrika, sen somande han och började vid 1.15 sen skrek han 30 min, sen började han vid 2.23 sen skrek han till 3. Sen började han halv 4 och skrek till 4, sen började han 5.15 och skrek tills nu strax innan 7.
Han sover nu, men jag är rädd för att han kommer vakna om en stund och skrika igen:/ Jag sitter här och andas knappt för jag är så rädd för att väcka honom..

Och nu snart kommer Alice vakna, och då kommer hon garanterat att föra ett herransliv så då kommer Hugge vakna..

Idag går de inte i många knop. Jag är så trött att mitt mål med dagen är att klara mig tills 16 med att inte somna ifrån en vaknen och busig Alice. Idag går vi inte ut, idag städar vi inte, idag gör vi inte ett skit mer än att hänga i soffan. Jag hoppas Alice vill det med. För jag är så trött och har sån huvudvärk... Detta är inte nådigt.

Måste iaf ner till stan sen kom jag på och köpa en julklapp till Alice och Elsa som jag hittade igår. Fanns bara två kvar av de jag tänkt köpa så jag fick som tur var lägga undan de. Men de får jag ta i em när gubben är hemma och jag kanske är lite piggare.

Nu vakande Alice, nu börjar min dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0