Måndag

Jo jag lever, har inte fått tid att blogga. Det är fullrulle här hemma hela dagarna.. Att bara ta upp mobilen och skicka iväg ett sms är något som jag får passa på att göra när jag kissar, om jag ens hinner då.

Att ha två små är verkligen tidskrävande.. man kan tycka att ett barn tar mkt tid men icke.

Idag ska vi städa. Sen gå ut en sväng, om det inte är för kallt för Hugo.

I helgen har vi bara varit inne. I lördags skulle jag varit iväg på en homoepatiskkurs, men jag fick knappt blunda natten till lördagen så jag var helt slut när solen gick upp och dagen började. Så det blev en innedag med huvudvärk.. Näst intill migrän hade jag, hela dagen:( Så vi var bara inne, hängde på soffan och tog de lugnt. Fredrik är ju förkyld så han vilade med.
Igår på farsdag mådde vi alla lite bättre, men det blev soffhäng då med. Spelade wii och kollade på en halv film medan barnen sov (inte illa att iaf hinna se en halv film;)) Fredrik fick en pankaksstekpanna av barnen:) Himlans bra, han har velat ha en länge nämligen. Så det blev blåa och rosa pannkakor till lunch:) Jag gillar inte pannkakor så mkt men dom var faktiskt goda. Dock gillade Alice de inte.. Hon som älskade pannkakor innan!
Nu sa hon - Alice, inte om.. Och skakade på huvudet. Hon skulle ha lingon. Så lingon fick hon. Men man kan inte leva på lingon.. De är de enda hon vill ha, och broccoli då.
I går passade vi även på att måla lite på canvas tavlor. Gjorde handavtryck på tavlor, så fint!
Sen målade Alice en tavla till farmor och farfar:)

Sen på kvällen så gick vi ner till farmor och farfar och åt lite kvällsfika i form av omelett och annat plock. Då åt Alice som en häst! Då tyckte hon minsann om maten.

Nu måste jag rusa, Hugo är vaken hör jag nu.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0