Never ever..

Aldrig mer att jag äter kål... Stackars Hugo! Var precis som om han var allergisk emot de, även igår var han gnällig och fes jättemkt, över 48 timmar efter de jag ätit kålsoppan. Så igår natt fick jag inte sova mkt heller. Men inatt har vi sovit, minus att han vakant och skrikit 2 ggr. Jag funderar på om han drömmer..? Han skriker ju i sömnen och mat vill han inte ha, ger jag honom nappen så lugnar han sig, sen kan jag erbjuda honom lite mat och oftast vill han ha då. Vi tillochmed sov förbi Fredrik alarm i morse, det gjorde han också:P Så jag vaknar inte fören vid halv 8 av att Hugo fes, då är Fredrik ganska så sen haha:P

Så nu ska jag ta tag i kaoset som rådet här hemma. Jag hann ju inte duschat imorse innan Fredrik åkte eftersom han hade så bråttom, så nu ska jag klämma in en dusch i vårat pressade schema idag. För idag kommer Alice kompis Jason på kalas, och igår kalasade vi med Nelli och Elmer:) Alice tycker väldigt mkt om kalas:P

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0