Torsdag

Jädra tjat om twilight nu:P Jag måste vara en av de få tjejerna som tycker det är riktigt mesiga filmer. Så där mesiga ska inte vampyrer vara. Nä tacka vet jag true blood:)

Idag har jag och barnen varit hos farmor och fikat lite. Sen gick jag+ barnen och Carro+Elsa ner till stan och sen därefter en långpromenad längs med havet. Alla barnen sov hela svängen! Hugo som även en bra stund efter de vi kommit hem.
Och nu ligger han och skriker i sin vagn. Han kan verkligen inte somna själv, inte ens hos Fredrik går bra..

Dagen har gått kanon snabbt! Och veckan med...

Imon ska vi ner till bvc och göra ett relativt spontant besök och väga Hugo. Jag undrar hur mkt han har gått upp och om jag kan börja ge honom lite ersättning eller annat eller om jag bara ska fortsätta amma. Han äter så ofta nu så jag tro inte han blir helt mätt längre. Hoppas han iaf väger 7 kilo nu:)

Nepp nu får jag väl ta min arga kotte.

Kommentarer
Postat av: eriika

haha håller med dej.. BUU för twilight, JÄÄÄJ för true blood :)

2011-11-17 @ 22:24:20
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0