Torsdag

Tro ni jag fick gå och lägga mig igår.. Icke.. Hade glömt att de inte var lakan i sängen så la ner Hugo (hör och häpna) i sin egna säng för att bädda vår säng lite tyst.. Självklart vaknade han och var fly förbannad på att jag ens tänkt tanken på att lägga honom helt själv i sin egna säng. Så de få minuterna Hugo sov räckte för att han skulle bli pigg och sen vare full rulle tills nästan midnatt, igen.. Så har de varit de senaste dagarna. Jag blir så irriterad på honom, jag vill inte leka så dags! Ikväll ska jag hålla honom vaken från 18 tills de jag går och lägger mig vid 22. Då måste han vara trött!

Idag ska vi städa och plocka undan. Regnar och blåser ute, inget väder jag skulle dra ut barnen i om dom ens hade varit helt friska. Jag håller på att göra en adventskalender till Alice. Hugo får inga paket fören på julafton. För hitta på 24 små paket till en bebis är inte enkelt. Till Alice blir det ju en sångpåse och sen 18 små figurer och någon film. Så jag ska pyssla lite med de om jag får tid, december kommer ju snabbare än vad jag räknat med!


Nu vaknar Hugo visst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0