Varannan dag blogg

Sitter här med en väldigt ledsen liten gosse i knät:( Hans (dumma) mamma chansade och åt två portioner av farmors kålsoppa...  Det gör jag inte om... var kolik all over again:/ Dock bara en liten stund panik-skrik. Men han har varit orolig i flera timmar.

Idag har Fredrik varit uppe i gbg och hämtat lite köksstolar, kanonfina:) Jag och barnen följde inte med utan hängde med farmor, farfar åkte till h-stad med pilbågsklubben nämligen så vi var utan karlar tillsammans;)

Nu ska jag lägga mig, Hugo somnade här i mitt knä nu tillslut.

Har blivit sämst på att blogga, har ju 2 barn som tar mkt tid och dom kommer först:)

Och nu vaknade Hugo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0