39.7


39.7 grader hade Alice här, då var hon ändå pigg och uppe en sväng.
Hemskt med sjuka barn! Gör så ont i ens hjärta att se dom må dåligt:(

Heeeela dagen har Alice haft feber, dock har den varit nere på 38.2 (tackar iprenen för de).
Så hon var lite pigg ett tag och tog sig ett bad, det behövde hon så mkt som hon har svettats nu när hon haft feber.

Nu ligger hon i sin säng inne hos oss, med Fredrik jämte i våran säng. Snart ska jag och Hugo lägga oss också.
Han sitter här i mitt knä, lagom missnöjd och slickar på min hand:P Igår skrek han inget och ikväll har de varit lugnt, gnälligt men inget skrik. Fast de kommer nog om jag inte avrundar nu..

Hoppas feberhelvetet är borta imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0