Ett år sedan ett glädje besked=)


Tidigt den 21 oktober 2010 plussade jag med Hugo=)
Jag minns att jag sa till Fredrik att de är säkert inte positivt, för jag kände mig inte alls gravid. Men min mens var borta så behövde ju testa. Strecket blev starkt på direkten och jag blev så glad, fast fattade de nog inte:P
Fredrik blev med jätteglad, men han fattade inte det än heller.

Så det blev en tur till apoteket och köpa lite mer test.
Detta tog jag på kvällen sen, ingen tvekan om att jag var på smällen då inte:)


Och idag ligger Hugo här jämte och sover<3 Tänkt så mycket som kan hända på ett år!

Kommentarer
Postat av: Dannielle

Det känns fortfarande galet att du är tvåbarns mamma :) Men det måste bero på att du bor så satans långt bort och att vi inte alls ses så ofta längre! :(

2011-10-22 @ 00:05:58
URL: http://rexmattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0