Fredag

Våran fredag började tidigt, redan strax innan 6 så vakande jag av en tuta. Men det var stackars Hugo som hostade! Han lät som en tuta så rosslig och hes var han. Han fick knappt luft! Gav honom lite hostmedicin och sen åt han lite. Sen nös han och kräkte upp allt+lite slem. Han fick knappt någon luft stackaren! Sen tog det en stund och han hostade upp massa slem, men inte blev rosslet bättre för de. Han kunde iaf äta lite mera och somna om i mitt knä.

Kul början på dagen=( Hoppas han låter bättre när han vaknar sen annars får en läkare lyssna på hans lungor! Han låter inte alls roligt=(

Alice har hostat till en endaste gång nu sen hon gick upp för en timma sedan. Hon verkar frisk idag. Iaf mycket bättre.

Idag ska jag (eller Fredrik) hämta en sångpåse! Hittade en för 200 med hela 18 sångfigurer! Begagnad då men det gör väl inget, går ju att tvätta=) En helt ny sån påse med endast 6 sångfigurer kostar över 200:- (inklusive frakten)! TACK säger jag till dig som bjöd över mig på tradera för någon dag sedan! Nu får jag ju mer sångfigurer hurra!
Tänkte göra så att Alice får en sångfigur varje dag i sin julkalender:) Smart va!

Nepp nu tro jag Hugo börjar vakna lite. Han sitter nästan rakt upp i sin vagn och sover. Vågar inte lägga honom ner med den hostan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0