Grått

Det blåser som f*n och är helt becksvart ute. Mitt kaffe smakar blä, förmodligen för att Fredrik gjort kaffet extra starkt nu på morgonen. Ont i ryggen och ont i magen har jag med. Detta kommer bli en trist dag. Men äsch, få bli en mysig innedag ist. Bada lite barn nu på fm och sen kanske baka i em. Tro de får bli så.
Av någon anledning är jag väldigt glad, eller ja.. glad över ingenting egentligen. Har inte hänt något kul alls. Men snart fyller Alice 2 år och det ska bli väldans kul:) Tro det är de jag går runt och är glad över:P

Tänkt köpa en sångpåse till henne när hon fyller år. Bjöd på en på tradera men självklart bjöd någon f*tta 1 krona över mig igår så jag vann den inte. Nu blir de dyrt, får ju beställa en från en webshop ist. För Alice älskar när vi sjunger, hon skulle verkligen gilla sångpåsen. Gör en själv? Njaa bara de att de små "figurerna" är sydda och de skulle inte jag kunna göra. Sen blir de nog kostnaden lika stor ändå om jag gör den helt själv. Tänkte iaf göra någon figur, virka ett litet troll t.ex =)

Nu måste jag väcka Alice, annars blir hon inte trött till sin sovstund, och sover hon inte på dagen blir hon ett monster sen:P


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: Liten har varit ganska självständig, iallafall sen koliken slutade. :P Aldrig några problem att jag går iväg och lämnar han, har aldrig haft problem med att ha barnvakt eller när jag skolade in på dagis.

Fast vi har ett bra band, men det tror jag är för att jag är och har varit ensam med han hela hans liv. Men det tror jag att jag skulle haft med en dotter också. :)

2011-10-11 @ 09:26:28
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0