Helg helg..

Åh ljuva helg.. Har inget planerat idag. Vi är fortfarande sjuka. Nu ligger Fredrik i soffan med typ ingen röst och mår skit. Alice har kräkt upp slem 1 gång imorse och Hugo låter som en gammal rökare med lunginflamation=/ Själv kliar de i halsen och trycker i öronen, fortfarande.. Men jag känner mig pigg. Hade de vatt fint väder ute hade jag nog tagit en kort promenad. Men nu är det inte fins väder alls så jag skippar de. Jag längtar så efter att komma ut! När vi blir friska så ska vi vara ute hela dagarna! Eller ja, väldigt mkt iaf.

Fast jag får nog ta mig ut ändå idag. Måste handla lite om inte Fredrik orkar.

Imon är det barnmarknad.. Jag vill så gärna gå! Hoppas Fredrik är bättre så vi iaf kan gå en kort sväng. Annars blir jag lite ledsen. Men visst är man sjuk så är man ju.

Vet ni hur trött jag är på detta nu?! Gud nåde er som smittar oss nästa gång! När vi blivit friska från detta ska vi inte vara sjuka resten av året, det känns rättvist tycker jag allt.

Nu har jag klagat klart. Ska gå och ta mig en halstablett och vira in mig i en filt och lägga mig hos Fredrik på soffan. Hinner väl bara lägga mig ner innan herr Hugo vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0