Jo-jo sjuka?

Idag är jag sämre, och Hugo med... Han hostar och har sig, riktig slemhosta=( Och jag har så ont i halsen så de känns som om jag svalt en boll med taggar på. Öronen känns inte heller bra... Jag finner inte ord för hur j*vla trött jag är på detta nu! Har inte varit ute och rört på mig (promenad) på över en vecka. Om man inte räknar 1 km till vc förre fredagen. Iofs var vi ju på Gekås förra lördagen. Men sen dess har jag/vi inte varit ute alls. Men idag ska vi ut, måste åka och skriva på Hugos vårdnadspapper och sånt blä. Alice ska få vara hos farmor och farfar, vilket hon kommer älska, den kotten verkar bättre idag. Men hon har också riktig slemhosta...
Idag fyller farfar år så vi ska äta där sen då vi missade kalaset i söndags (låg ju sjuka då självklart..)

Igår var det den 19:e, vilket betyder att jag väger mig då. -2 kilo på en månad igen. Jag går alltid ner 2 kilo på en månad, hur jag än gör. Har varken ätit nyttigt eller rört på mig denna månaden precis. Nu har jag 1 kilo kvar till mitt mål som jag har till julafton. Känns ju bra=)
Kanske ska sätta 63 som mål till julafton, 3 kilo tills dess bör väl gå.

Nu vakande Hugo.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0