Lördag

Dagen började med en tur till barnmarknaden:) Nej jag sålde inte mina barn;) Även om de hade varit gött med lite barnfritt:P

Fick köpt en jacka till Alice för 60 spänn, 1 par  jeans till Hugo, 1 par snickar byxor, en tunika till Alice, 1 par bebis byxor, en tigr, en nalle puh, en ior, en häst, en docka, en nalle puh tallrik, en bebis bok, en leksaks mask till Hugo. Tro de var allt:) Gick på lite över 200 spänn, helt ok tycker jag:)

Folk var som galna... rev och slet i kläderna på borden.. Alice hade jag i koppel och hon gillade inte alls att gå där inne och trängas med folk.. Hugo satt hos Fredrik i bärselen och var missnöjd han med. Så efter ett tag fick jag ta Hugo och Alice och gå till bilen. Hugo skrek och Alice grät så tårarna sprutade. Trötta var dom båda, och varma.. Alice hade Fredrik klätt på och hon hade 2 fleece tröjor på sig... Varför två kan man undra:P

Därefter åkte vi och köpte en ny kökslampa:)

Sen lagade Fredrik en kycklingpaj och en skaldjurspaj som vi bjöd Emma och alla pojkarna på:) Och dom hade med sig en jättegod äpplepaj som Totte gjort:) Kalastrevligt!

Nu sitter jag här med en snyftandes Hugo... han har lugnat sig nu efter en skrikattack. Jag avskyr kvällarna.

Får nog gå och lägga mig nu med honom så han blir lugn..

Kul att lägga sig innan 23 en lördag:/

Men haft en bra dag så det får man vara nöjd över:)

Imon ska vi mysa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0