Mitt i veckan

Nu är det exakt en vecka sedan Alice blev sjuk.. Hon är bättre idag. Snoret rinner dock mera och hon nyser. Men hon hostar knappt. Sen både verkar hon piggare och ser piggare ut. Själv fick jag upp och trycka i mig ipren inatt och halstabletter:/ Fast nu känner jag mig piggare. Vi sov till 9.... Hugo ligger fortfarande i sängen. Tro han börjar vakna nu. Han har sån hosta stackaren=(

Så det blir ännu en innedag för oss sjuklingar. Hoppas vi är bra till helgen iaf. Då är det barnloppis i Rolfstorp:)

Nu får jag gå och ta upp Hugo, Alice står redo att springa in till honom för han har hostat någon gång. Hon vill så gärna vara med när jag går in och säger godmorgon. Hon blir ledsen om hon missar de. Så nu går vi och säger godmorgon åt lillebror=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0