Onsdag

Igår hann jag inte blogga.. En liten kille hade bestämt sig för att köra mat-maraton igår. Nä men seriöst, jag tro inte jag har tillräckligt med mökkle längre. Och så verkar de som om han kommit in i en sån där växa-period. Han snuttar och tuttar och blir aldrig klar och inte heller nöjd. Så har det varit någon dag nu och jag har verkligen försökt göra allt för att öka mjölken. Få se hur det går.

Idag ska vi iaf till Bvc och ha 4 månaders koll och 2 års koll=) Ska bli kul att se vad Alice väger:) Säkert iaf 14 kilo:P
Tänkte gå in och väcka henne nu och göra henne klar, hade velat gå en runda på stan innan bvc (önsketänkande haha)

Uppdaterar sen, om tiden finns:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0