Pannkaka, promenad, feber och en kanelbulle

Dagen började bra, med pannkaka till brunch:P Trots att jag inte är så förtjust i pannkakor åt jag iaf två.
Där efter tog vi en promenad, 1,5 timmar längsmed havet. Jättegött=)

Sen när vi kom in var alla trötta, fast Alice var pigg och skrek "bulle" "snääällla" "följa" och drog mig i handen och ville att jag skulle ta fram bullar:P Så jag och Fredrik ställde oss och bakade kanelbullar:) Alice satte vi framför Nalle puh. Tyckte de var ovanligt tyst och stilla, hon brukar ju alltid vilja vara med och hjälpa oss i köket. Vi hann klart med degen och fyllningen precis när hon började stortjuta, tittar in på henne och hon ser helt drogad ut. Hon tog sig på pannan och sa "feber". Och rätt och riktigt så hade hon bra mkt feber för att vara Alice. Så alvedon och sen la sig Fredrik med henne tills hon somnade. Stackarn var helt förkrossad. Självklart började Hugo skrika pga hans mage med så de var full rulle.. Det blir alltid kaos när jag ska baka! Fredrik sa de med.. Nu får jag säkert aldrig mera baka:P

Nu sover båda barnen. Hugo var skit gnällig och inte alls på bra humör. Han hade iaf ingen feber, än. Han börjar vakna nu tro jag..


Fredrik satte sig framför xboxet nu, gulligt nog tror han att han ska få spela:P Kanske några minuter till sen vaknar nog något barn garanterat:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0