Sjuka=(

Det blev en tur till Gekås i lördags. Alice var hos farmor och farfar och hade de gött=)

Kan tala om att varenda j*vel i södra Sverige var nog där.. Jag har aldrig varit på Gekås när de varit så mkt folk..
Så vi skippade barnavdelningen, det gick inte att komma fram där. Tänkte att vi får åka en vardag på em ist och endart koncentrera oss på kläder. Hugo var så snäll, sov jätte mkt! Vaknade när vi satt och åt vid 11 och då fick han ny blöja och mat sen var han lugn tills vi kom hem=) Haha när vi skulle gå ut från Gekås så satte jag på honom overallen och på något sätt så var de tillräckligt med stöd för honom så han satt käpprakt upp i vagnen och tittade utan något uppbullat runt omkring. Såg så kul ut att en sån liten satt så bra och tittade på alla:P

När vi kom hem började jag må skit. Mådde även sämre inne på Gekås men tänkte att jag kanske var trött.

Sen kom feber och halsont och öronont. Jag hade en hemsk natt! Säkert riktigt hög feber:( Hugo fick också feber och Alice började hosta och nysa, sån riktig slemhosta=( Så igår låg vi på soffan alla 3 och sov till och från. Endast Fredrik mådde bra, som tur var! Idag mår jag bättre. Har fortfarande ont i halsen och är slö i kroppen men har ingen feber iaf. Hugo hade inte feber igår kväll men han hostar lite:/ Och Alice är fortfarande lika illa:( Hon skriker när hon hostar, så hon måste ha jätteont i halsen=(

Nu ska jag fixa lite med Alice och sen dricka lite varm oboy och ta lite alvedon. Hugo sover fortfarande och jag hoppas han sover en bra stund till så jag kan passa lite på Alice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0