Sjukstuga

Hejsan
Glömde visst skriva en rad igår. Well kan dra dagen snabbt nu. Var inne på fm, gick ut på em. När vi kom in så märkte jag att Alice var varm, då hade hon nästan 40 grader-IGEN.. Var ju förra veckan som hon var så sjuk i hög feber.. Skulle skiten komma tillbaka nu... Japp tydligen..

Hon har haft feber sedan dess. Inatt vid 4 vakande hon och skrek, då hade hon 39.9 och var jättedålig. Hon och Fredrik gick upp och båda somnade i soffan nästan på direkten. Sen bar han in henne till mig och Hugo när han åkte till jobbet. Och vi alla sov till nästan 9. Då kom Fredrik hem på frukost och hjälpte mig med Alice. Hon hade 39.5 då.

Nyss efter 2 timmar med ipren i kroppen hade hon 38.5.

Hon är helt röd i ansiktet och ser jättesjuk ut, fast hon är ändå piggare än förra veckan då hon hade lika hög feber. Jag undrar vad det är för feber hon har..

Hoppas de går över snabbt, i helgen är de både dop och kalas som vi ska på. Och hoppas vi andra inte blir sjuka nu! Jag har sån hemsk huvudvärk, men det beror nog på att jag sov förlänge idag.

Nu ska jag bädda ner mig, Alice och Hugo i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0