Stress lördag

Vi är tidsoptimister verkligen.. Igår blev det kaos, gardiner överallt, mat, disk, dammsugare, tvätt ja u name it. Allt låg framme, och jag och Fredrik var så trötta. Så vi sket i kaoset och gick och la oss ist. Det får vi äta upp idag. Ser ut som ett krig här hemma. Ska ta iordning lite och sen ner på stan. Fick ju skippa overallen igår för den tiden fanns inte. Så ska ner och kika på den innna vi börjar städningen.

Fredrik drömde att vi fick en till bebis<3 Men han var ytterst tveksam till att den lilla flickan var hans då hon var svart som natten:P Att hon sen vägde 50 kilo var inte så där viktigt:P Stackars mig säger jag bara! haha:P

Själv drömde jag som vanligt något realistiskt, mina drömmar brukar vara så. Kommer ej ihåg vad det var men det var något med en campingplats vet jag.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe innan denna stressiga lördagen börjar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0