Selen

För ett tag sedan köpte jag en sele till Alice. Hon vill ju så gärna gå mera själv nu, och hon är jätteduktig på de. Vi är stenhårda på att hon ska hålla antingen i vagnen eller i handen, och de gör hon. Men när jag är ute och går med barnen själv och hon inte vill åka längre är denna kanonbra! För jag kan faktiskt inte lita på henne till 100%. Hon kanske ser något intressant och sticker ifrån mig, då kan jag inte bara lämna Hugo och springa efter.

Folk vänder sig om efter oss och ler stor, förmodligen tycker folk detta är en bra grej:) Det ser inte ut som om jag är ute och går med hunden iaf:P Däremot har hon en hundvalp på ryggen, som hon älskar! Sen håller jag bara i svansen på vovven=)



Köpte den på barntrygghet

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Det finns ju föräldrar som är emot sånt, men jag skulle också kunna skaffa en sån i framtiden, speciellt då man har en liten bebis i vagn som man inte kan/vill springa från. Tycker det är mycket bättre än att tvinga barn att åka vagn, snacka om att 'odla' lata människor om man gör det.

2011-10-06 @ 11:41:31
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0