Lista

Brukar du komma i tid: Beror på hur många barn jag ska ha med mig;)
Vad hade du i din mun senast: En napp..:P
Har du bra kondition: Inte så bra som graviditeten innan Hugo, men mkt bättre än innan graviditeten med Alice.
Hur lång är du: 175 cm
Hur känner du dig just nu: Trött..
Hur upplever du dig själv som person: Stressad, många bollar i luften..
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och sen glada färger:)
Kan du laga mat: Njaa kan jag väl..
Vad pluggar du: Inget just nu
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor och amningslinne:)
Har du någon fobi: Jaa.. tvestjärtar..
Hade du en bra kväll igår: Njjjja Hugo skrek inte så mkt så den var ok:)
Senaste inköp: Något till barnen:P
Ska du sova i din egen säng i natt: Ja, som vanligt:)
Senaste alkoholintag: En 3,5a öl för någon dag sedan, jag älskar öl:)
Har du haft mörkt hår: Ja mörkbrunt, men gillade de inte. Blondiner har roligare;)
Är du morgonpigg: Jag har blivit pga barnen som ska upp med tuppen varje dag, 365 dagar om året^^
Vem snackade du med senast: Hugo, fast han sa inte mkt tillbaka:P
Stjärntecken: Fisk
Varm favoritdricka: Latte!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: ÖL! Eller gin.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns ej
När hånglade du senast: Hångel? HAHA vem har tid för de:P Här blir de snabba pussar när man går förbi varandra:P
Saknar du någon just nu: Ja..
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Aldrig
Gillar du dokumentärer: Jaaa om de är om rymden, bebisar eller något intressant.
Vilka språk kan du prata: Svenska och Engelska
När fikade du senast: Nyss, Carros goda äpplepaj=)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Helt olika från person till person
Senast sedda filmen: Hmm... sucker punch tro jag.. jävla skitfilm!!
Senaste impulsköp: En mössa till Hugge
Favoritgata: Huh? Min gata då..
Fikar gärna hos: Någon med gott kaffe:)
Bästa lunchställe: Hmm... vet ej
Bästa Middagsställe: Big thai!
Favoritgrönsak: Gurka och morot
Favoritfärg: Varma nyanser
Favoritmat: Thaimat, sallader och något med avokado!
Favoritmärke: På skor är de vagabond, reebook, fred perry som gäller. Kläder köper jag aldrig några "märken" precis.
Favoritdjur: ...Är inte så förtjust i djur. Fast jag vill gärna ha en nakenkatt:)
Favoritskor: Hmm.. just nu är de mina utslitna reebook.
Motionerar: Så gott jag kan.
Det dyraste jag köpt: Hm. Någon teknikpryl säkert.
Dansar helst till: Barnlåtar;)
Bästa romanen: Vet icke, läser inte så mkt längre. Tiden räcker inte!
Favoritprodukt på Apoteket: Windi! Tacka gud för den nu med Hugos kolik.
Bästa förfestmusiken: Låtar som ALLA kan;)
Reser helst till: Magiska intressanta sevärda platser=)
Älsklingsljud: Mina barns skratt!!
Mitt sämsta köp nånsin: Måste vara något klädesplagg som inte var så fint när man väl kom hem:P
Är du bekymrad över något just nu: Jaaa.. :(
Favoritland förutom Sverige: Spanien, Skottland, Irland.
Längtar efter: Att få krypa ner i sängen jämte mina älsklingar<3
Gillar du Allsång på Skansen: Nej....
Senast lästa papperstidning: Varbergsposten tro jag de var
Senaste telefonsamtal: Hmm tro de var Fredrik
Haft sex med en av ditt eget kön: Hmm.. privat fråga de där va..
Kär: Ja:)
Varit i Polen?: Nope
Hur gammal var din mamma när hon födde dig: 40.... Jävligt sent påtänkt kan jag tycka...
Vill du ha barn: Jag har redan två, en flicka och en pojke<3
Hur många resväskor äger du: Två, eller fler.
Tittade du på tecknat när du var liten: Jaaa, de gör jag fortfarande=)
Vad var den senaste musik du lyssnade på: Lyssnar på spotify nu, lady gagas "you and I":)
Vad är det bästa med dig: Att jag är ganska så snäll kanske;)
Vad är det sämsta med dig: Att jag är lite förvirrad:P
Hur var du som barn: Jobbig.
Har du bra kontakt med din familj: Nej verkligen inte.
Har du varit kär: Ja några ggr men aldrig så som jag är nu i Fredrik.
Hur stora fötter har du: 39-40
Hur ofta filar du dem: Ytterst sällan
När var du riktigt full senast: Oj... riktigt full var de Sthlm för över 1 år sedan:P
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan: Hm något ons innan jag träffade Fredrik tro jag.
När dansade du senast: Igår med Alice till babblarna
Följer du någon Tv-serie: Desperate housewifes, true blood.
Vad gjorde du nyårsafton 1999: Minns inte, var bara 12 år då så jag var säkert hemma;)
Vilken roll hade du i skolan: Hmm beror på vilken skola vi pratar om.
Vart vill du åka på storstadssemester: London
Vart vill du åka på solsemester: Inte till något skitställe iaf!
Vill du gifta dig: Njaa om den rätte frågar så kanske;)
Hur långa ögonfransar har du: 3 meter... ööh.
Brukar du bada på sommaren: Badar bara i insjöar, är inte så gott om de här vid havet:/
Älskar du alla former av sport: Öh nej verkligen inte.
Lyssnar du på radio? Vilken kanal: Lyssnar sällan på radio
Är du med i någon fackförening: Nej
Har du gjort något kriminellt: Ja då.
Vad är det första du gör på morgonen: Ger Hugo mat
Vad är det sista du gör innan du somnar: Ger Hugo mat
Vad äter du oftast till lunch: Något snabbt, micromat eller macka (jag gillar inte att äta mitt på dagen)
När åt du kött senast: Nyss, åt kroppkakor
Sopsorterar du flitigt: Neeh
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Hmm, allt från 1-6. Blir inte så mkt kaffe i längden då jag bara gillar de varmt, så jag häller nästan alltid ut de mesta av mitt kaffe:P
Har du några allergier/handikapp: Blodapelsin tål jag inte haha:P
När besökte du ett gym senast: Oj herregud.. har de ens hänt..
Äger du en cykel: Nej cykla är inte min grej. Om vi inte räknar träningscykeln:P
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Allmänt glad=)
Favoritgodis: Choklad eller lättsaltade chips=)
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbiffar, musslor, lever och andra inälvsgrejer..
Musik just nu: Barnlåtar och annat med gung i:P
Vad sa du senast: "Usch va trött jag är nu.. sova kanske" till Fredrik.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm hade nog valt 1500-talet.. Fast alla sjukdomar som fanns då låter inte så skoj..
Sommarplaner: Nästa sommar.. är för långt bort för att planera tycker jag.
Hur många kuddar sover du med: 3, 2 under huvudet och 1 mellan låren-Alltid haha:P
Favoritväder: Soligt och en lätt, varm vind=)
Om du var fast på en öde ö, vilka 3 saker skulle du ta med: Fredrik, en båt och massa mat=)
Spelar du nåt instrument: Nepp
Morgon- eller nattmänniska: Anpassningsbar
Sparare eller slösare: Motvillig spara, går sådär...
Vem är viktigast för dig: Mina barn och Fredrik
Bästa film: En vampyrs bekännelse såklart=)
Tror på liv på andra planeter: Ja absolut
Tror du på mirakel: Jaa till viss del
Ser du på kärleken som ett misstag: Va.. eh nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Trodde jag ville ha många, men 2 räcker gott och väl. Iaf för stunden=)
Bio eller promenad: Bio är lyx, promenad är vardag.
Är du kittlig: Nej inte precis
Snarkar du: Ja ibland
Rädd för insekter: Jaa lite så..
Äckligaste insekten: Tvestjärt, gråsugga, tusenfoting, fästingar... usch!!!!!!
Största svaghet: Otålig
Det här är jag bra på: Att vara mamma=)
Bästa bok: Hm, jag vet inte riktigt
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Bara en? Skulle nog välja stålmannen power:D
Vad vill du jobba som: Vill helst inte jobba.. vill bara vara rik med en hobby:P
Chips, morötter eller godis: Chips
Pizza eller hamburgare: Hm pizza tro jag
Skriver du dagbok: Nej inte mer än här i bloggen
Har du nån partner: Japp
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Har redan, planerar fler tatueringar:)
Stökigt eller välstädat: Stökigt är de ofta här, så länge de inte är smutsigt! De fixar jag inte!
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Vet ej...
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Hur är din drömpartner: Som Fredrik:)
Hur många syskon har du: En lillebror och 3 äldre halvsystrar
Vad är du mest rädd för: För att Fredrik och mina barn ska bli sjuka eller dö.
Är du rädd för blod: Nej
Saltar du på maten: Aldrig
Gillar du att sjunga: Sjunger för barnen bara:P
Vilket gymnasieprogram gick du och varför: Samhäll, de bara blev så.
Anser du att du är stark: Njaa
Brukar du sola: Inte längre, finns ingen tid till de.
Vad gör du om du får hicka: Minns ej, vara mååååånga år sedan jag hade hicka:P
Kaffe, te eller inget: Kaffe!
Har du en besatthet: Virka.. försöker iaf men får sällan tid. Men man blir lätt besatt av de:P
Första bästa kompis: Julia hette hon:)
Första husdjur: Några hundar:)
Första semester: Kanarieöarna
Första jobb: Har aldrig haft ett jobb:P
Första köpta skiva: Minns ej..
Första piercing: Öronen när jag var liten, näsan när jag var 14 (gjorde själv) :P
Första konsert: Åh.. minns ej
Sista spelade CD: Någon Disney skiva:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0