3 månaders vaccination

Idag var de dags för den UNDERBARA 3 månaders vaccinationen... =(
Men de gick ganska så bra. Jag är ju van att Hugo skriker så jag reagerade inte precis på att han tjöt som en stucken gris. Men båda bvc sköterskorna ojjade sig och ville att jag skulle trösta honom. Är inte van att han precis går att trösta heller, vilket han inte precis gick att göra då heller. Till slut lugnade han sig dock.

Emma hade haft alla alla barnen ute i väntrummet och lekt. Men när Hugo hade börjat gråta hade Alice blivit upprörd och velat springa bort och kolla vad som hände. Hon hörde att de var Hugo som skrek:/ Hon gillade de inte alls! Verkligen tur att Emma och pojkarna (plus Engla) kunde hänga med idag så Alice slapp se när dom stack Hugo.

6125 gram vägde han och var 61 cm lång=) Han vägde 100 gram mer än vad Alice gjorde vid sin 3 månaders koll, trots att Hugo vägde nästan 300 gram mindre än henne när han föddes=P



Så här låg han för en stund sedan, febrig och utslagen.

Inget tecken på att koliken ska sätta igång dock!!!!!!!

Nu börjar han snurra här i vaggan. Kanske matdags, jag har aldrig koll på när han äter:P

Go kväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0