Barnmottagningen

Jepp fick konstaterat nu igen att de är kolik Hugo har, och de görs inget emot de. Jag är iaf glad att de "bara" var kolik och att han inte hade något fel på tarmarna. Vi gör redan allt vi kan så läkaren kunde inte ge oss något tipps, jävligt trevlig barnläkare faktiskt! Hon tyckte vi skulle stressa ner och inte ha så mkt måsten, leva varje dag och inte planera in så mkt- som jag alltid gör... Jag stressar hela dagarna för att hinna klart med så mkt som möjligt tills 17 (då Hugo brukar börja skrika). Nu ska jag sluta med de tyckte hon..

Oj va hon berömde Hugo! Han charmade henne totalt och log och skrattade under hela kontrollen:P Så otroligt fin han är sa hon, vilken liten charmknutte=) Han vägde 5890 gram (5800 för 3 dagar sedan) och det var bra. Han var 61 cm lång också:)

När vi var klara ville Hugo äta och då fick vi sitta kvar i undersökningsrummet ifred, så snällt av läkaren=) Hon kom tillbaka för att säga att hon tyckte vi kunde testa någon dag utan minifom, nu när vi ändå inte tycker de gör så mkt skillnad. Hon kikade på Hugo när han åt och tyckte han tog litet grepp om min bröstvårta, de har han alltid gjort! Han klöks om den kommer för långt in i munnen, därför har vi ju sånt problem med nappar! Hon ringde därför till BB och hörde om dom på amningsmottagningen skulle kunnat hjälpa oss med att lära Hugo ta större grepp. Att han tar litet grepp kan i sin tur leda till att han sväljer för mkt luft och de kan reta magen och tarmarna. Så nu strax ska vi gå upp till sjukhuset igen och in på BB. Massa små bebisar, Hugo kommer vara kolosal haha:P

Ska bara väcka barnen, båda sover och även jag fick mig 20 mins sömn innan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0