Brrr..

Fy f*n va jag fryser. Har huvudvärk, haft sen igår kväll:(
Känner mig inte helt 100.. Jädra så typiskt. Fick vara den friska förra veckan som tog hand om de andra sjuka, nu är de väl min tur att må kasst=( Jag hatar dessa förkylningar som kommer så fort de blir höst!

Och vi som skulle gjort så mkt idag! Har även ett ärende till banken, som jag nog måste göra. Och städa skulle de behövas göras.. Få se vad jag orkar med egentligen...

Alice sitter och läser och Hugo sover. Hade jag vetat att han skulle sovit så här länge hade jag lagt mig och slappat på soffan, kanske kunnat sova en stund. Känns som om mitt huvud och bihålor hade behövt de.

Men så här kan jag vara, jag kan vara förkyld ena dagen och nästa kan de vara som bortblåst! Tycker Alice är sån med, vissa dagar rinner näsan som en kran och hon är jättedålig. Medan kommande dag så är hon helt frisk!

Få hoppas detta försvinner snabbt, har inte tid eller lust att må dåligt!

Nu ska jag klä på Alice, hon sitter just nu på köksbordet och sjunger. Hon får inte sitta där men inte f*n lyssnar hon på mig när jag säger till henne! 2 års trotts är underbart! Eller inte..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: man måste vara med i susnet, där lägger man in en kod i kodmallar och så får man ett mail varje natt med dygnets alla besökare. :)

2011-09-19 @ 08:18:47
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: carro

Å värre blir det när dom blir 3.. satan va jag å Vincent kommer i luven på varann :p om 10 år borde de väl iaf bli bättre?! Haha..

2011-09-20 @ 05:28:21
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0