Febrig kille



Åter igen har han somnat i mitt knä till...



...denna låten.

Hugo gillar den verkligen!!

Han började skrika vid 18.45, sen höll han på en timma och sen somnade han så gott i mitt knä. Och självklart vaknade han när jag la ner honom i vaggan.. *suck* ...
Så har vi gjort några ggr nu. Fredrik kom på de att de kanske inte är magen han skriker för utan pga förkylningen.Vi ringde sjukvårdsupplysningen och de sa att vi kune ge honom en alvedon. Vi tog då febern innan vi gav den och märkte även då att han hade lite feber:( Så han fick sin första alvedon idag. Jävla förkylning!

Nu hoppas jag att han inte vaknar när jag lägger ner honom..

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Prova att värma upp vaggan med en vetekudde eller ha han invirad i en filt som du har med när han lägger sig ner, då kanske det inte blir lika kallt och öppet när du lägger ner han i vaggan efter att ha varit i famnen. Det funkade kanon på Liten då han var bebis. :)

2011-09-13 @ 23:43:52
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stackars lille vän! :/ hoppas att han snart blir frisk! :) jag förstår att han gillar den låten, den är såå bra :)) ta hand om

Er! Kram Emelie

2011-09-14 @ 06:10:06
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0