Lördag

Nu ska vi ta en heldag uppe i Kungsbacka:) Jag gillar Kungsbacka! Skulle kunna tänka mig att bo där, varför vet jag ej men staden känns så mysig=) Men de lär inte hända, men dagsutflykter dit går bra=D

Igår på dagen låg Hugo i vagnen här uppe, såå missnöjd.. Fm vill han helst vara vaken och bli buren, hade inte riktigt tid med de då Martina och Nelli skulle komma och de såg ut som kriget här hemma. Jag kom på den smarta idéen att om han vill ha sällskap så ska han få de:P Så jag la ett reklambrev från Viföräldrar uppe på suffletten, och uppe på suffletten är de ett genomskinligt fönster som man kan se igenom. På reklambrevet var de en bild av en glad bebis, och den la jag neråt så Hugo såg bebisen. Och oj vad han skrattade och pratade med sin nya kompis! Han sken som en liten sol i vagnen och jag fick diskat:P Tyckte jag var så smart där, alla knep är ju godkända om man kan få en lugn kille en stund iaf=)

Nu ska jag testa de igen och se om han vill prata lite med sin kompis så jag kan få äta frukost och göra mig iordning. De andra två här i familjen hänger på soffan, halvglada över att behöva åka iväg. Men Alice måste ha skor och jag har inget körkort så Fredrik måste köra:P

Ska lägga upp lite kort till datorn och ordna med de sen, har så fina kort på barnen=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: eriika

taack så mycket :D lite seg på att svara haha

det känns underbart, men lite läskigt med två så små samtidigt, hur har du upplevt de? du har väl inte så länge mellan dina heller?



det är 7 april typ.. få se på RUL va dom säg då :) men enligt vul i v8 och mens så äre 7e .. ganska länge kvar :P

2011-09-03 @ 10:00:29
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0