Monday morning...

Uff.. vill sova meeeer! Är inte alls på hugget idag.

Så mkt att göra.. Så lite tid.

Ska iaf ner till stan och hämta mig en jacka jag lagt undan. Frågan är, röd eller svart..?!
Tar jag en svart kommer jag garanterat ångra mig, har nämligen alltid velat ha en röd. Tar jag en röd kommer jag också ångra mig då jag kommer vara så "röd" om ni hajjar. Har en svart vinterjacka redan, från Everest. Fasen va den har hållt bra! Skulle lätt kunna ha den en vinter till. Så därför tro jag de blir en röd jacka, har ju redan den gamala svarta liksom.

Båda barnen sover, iofs brukar Hugo sova så här dags men Alice brukar vara uppe och pigg vid denna tiden.
Låter som om Hugo är påväg upp iaf.

Få dricka upp mitt kaffe lite snabbt och se vad han pysslar med där inne:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0