Ny vecka, börjas med regn...=/

Gomorrn!
Idag var de svååååårt att gå upp.... Var såå trött! Hörde inte Fredriks klocka imorse, och märkte inte när han gick upp. Var väl halvt vaken när han gick strax innan 7. Sen kom Alice in och väckte mig så de var den sovmorgonen de. Hugo sover fortfarande, mitt i sängen.. Han kan verkligen bre ut sig! Igår när vi la oss fick han äta sen så flyttade jag honom inte ens till hans pöl i sängen, tänkte att stackaren kunde få sova jämte mig inatt. Men när Fredrik skulle lägga sig hade vi tagit hela sängen så Hugo fick snällt lägga sig i sin pöl iaf. Så då åt han vid tolv sen åt han vid 6 nästa gång=) Så jag borde vara utvilad, sovit 6 timmar på raken liksom! Men icke.

Idag skulle vi ju gå ut och leka och mata ankorna. Dock äre inte så fint väder ute.. Men de kanske blir bättre=)

Jag är så pysslig! Hade bara Alice kunnat låta mig vara ifred med mitt garn hade jag kunnat sätta mig och virka. Men de går icke.

Nu tyckte jag att jag hörde ett litet joller inifrån sovrummet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0