Och idag har vi..


Idag träffade vi Emma och killarna, till Alice förtjusning=D
Dock var Alice väldigt bråkig.. Hon sov ju inte fm och hon blir ett riktigt monster då. Hon åkte in på sitt rum och tillslut upp i spjälsängen. När hon väl tystnade var de dags för de andra att åka hem och då blev Alice ledsen över de såklart. Hann bara vinka av Emma vid dörren och gå tillbaka till soffan, tog inte många minuter, då hade Alice redan somnat där:P Så hon fick sova en stund och sen lånade vi ut henne till Farmor och vi stack ner på stan (efter 16 då Fredrik kommit hem från jobbet). Fick bytt mina skor, är ändå osäker på dom så få se om, jag behåller dom.. Och bytte ett par jeans som jag köpt till Alice på H&M. Köpte ist 2 par jeans på Lindex. Tänkte att hon får pröva de hemma och se vilket par som satt bäst. Självklart var båda för små (storlek 92), nästan. Så få gå ner imon och byta båda två. Hugo fick två mössor också, som jag måste prova på honom och se om dom blir bra.

Ikväll skrek Hugo först 1,5 timmar. Mellan 18 till halv 20. Sen somnade han och de var underbart! Sen skulle jag flytta honom strax innan 21... Då började han igen.. Höll på iaf 30 min innan han åter igen kom till ro. Sen vågade vi inte ens titta på honom ifall han då skulle börja igen. Fast ikväll var de inte så farligt, han verkade inte ha fullt så ont som han haft de senaste dagarna! *PEPPA PEPPA FÖR FAN*

Få hoppas de inte återgå till att skrikas upp emot 5 timmar igen, DET var pain för oss alla.

Storm ute, mysigt att sova i de=) Ska nog smyga in i sovrummet och tända lite ljus innan killarna kommer och lägger sig=) Nej vi sover inte med ljusen tända, men mysigt att lägga sig till de ljuset=)

Godnatt godnatt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0