Onsdag

Idag har vi måååååålat:)
Regnade så mycket ute idag så fick bli en innedag ist:)

Målade med akryl färg, till Alice förtjusning!

Målade så fint så!


Jag- Alice får inte äta färgen, åt Alice färgen?
Alice- Nääää, ajja!

Vad tro ni? En liten vals drog hon tro jag allt;)


Fick bada och även då måla, med fingerfärg:D


Alice målade så fint så! Hon gick loss riktigt på denna tavlan:P


Denna gjorde hon först innan alla färger hade blandats:P


Så vi har allt en lite konstnär här hemma:) Alice önskar sig akrylfärg och canvas tavlor när hon fyller år;)
Tur att vi bor nära gekås, är grymt billigt där!

Sen var hon helt slut, sov 3 timmar! Jag fick 25 min i lugn och ro sen vaknade Hugo och levde rövare:P

Vid 16 kom Fredrik och sen strax där efter kom Emma med familj och åt kvällsmat här, spaghetti och köttfärssås blev de:) Sen fikade vi och tjötade lite:)

Alice sover och Hugo sitter här i mitt knä, jätteorolig... Han kommer snart börja kolikskrika:/ Han skulle börjat för 45 min sedan... men de kommer snart.. få tänka positivt ist- han kanske inte skriker idag. Han har ju ändå haft 3 skrikfria dagar på 8 veckor.

Nu lite kaffe sen TB:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0