Redan mitt i veckan

Herregud, redan onsdag...!

Idag försov sig Fredrik, så jag fick ingen hjälp idag. Annars brukar han alltid ge Alice välling och byta hennes blöja. Som tur var har inte Hugo vaknat än så jag kunde ägna mig åt Alice en stund=) Gav henne sin välling och hon gosade ner sig i soffan. Sen tog jag lite kaffe och satte mig här=) Alice ropar att hon är klar med vällingen, hon vill att man ska ta den och ställa den på soffbordet så hon slipper gå upp från soffan (vilket jag förstår för hon är nerbäddad så gott). Men jag var inte tillräckligt snabb och glömde de. Nästa gång jag ska ta lite mera kaffe står vällingflaskan på diskbänken i köket:P

Nu ska jag gå in och se om Hugo vaknat, pussa lite på min lille Hugge Bugge! Jag älskar nyvakna bebisar:) Speciellt han för han vaknar så lugnt och är så gosig!

Idag blir de nog en dag inne, de blåser som satan och sen nu snart ska de nog komma regn. Iaf enligt smhi.

Fast blir nog en jävligt snabb sväng till stan och byter Alice jeans bara. Om de inte regnar för mkt sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0