Söndag

Första söndagen i september 2011, och Hugo blir 10 veckor=)

Idag hade vi besök av Emma med sina söner och sambo=) Deras stora kille är lite mer än 3 år och den lille plutten är 10 dagar äldre än Hugo:) Så alla barnen har varsin kompis, kanon=)

Det var trevligt=)

Mindre trevligt var att Hugo började skrika lite efter 17 och slutade nyss (nästan 4,5 timmar).. Han skrek i ren och skär panik, till slut tappade han rösten och gav bara ifrån sig höga väsande pip. Han var dyngsur av svett och illröd, tårarna bara sprutade..

Till slut somnade han. För en stund sedan, och nu ska jag strax lägga mig. Det var denna kvällen de.

Usch va jag känner att jag bara klagar, det blir ju bättre även om de inte känns så just nu.

Imon nya tag. Man får göra något vettigt på dagarna så man inte känner att all tid går åt till att trösta Hugo på kvällarna. Så imon ska vi mata ankan, Alice ville de. Om de är fint väder då. Sen ska vi på stan. Alice måste fortfarande ha skor och kläder, Hugo med.

Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Cajjjooo

Det blir nog jätte kul att mata ankorna i detta regnet hehe blir nog en dag inne tror jag...

Kram på er.

2011-09-05 @ 06:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0