Torsdag

Tänk, Hugo skrek aldrig igår. Han var en "normal" bebis som gnällde och var missnöjd bara. Men han kom till ro och hade aldrig någon skrikattack! Jag var tvungen att ge honom saltlösning och använda nässugen på honom innan vi skulle lägga oss, han var ju så tät i näsan stackaren.. Så både jag och Fredrik tänkte att nu sätter vi väl igång något när vi gör honom upprörd. För så har de funkat med hans mage, att blir han upprör kan han få en skrikattack på några timmar. Men var tvungen för jag såg på honom hur jobbigt de var för honom. Så jag använde den och jisses va han skrek. Han skrek säkert 10 min i ren panik. Sen lugnade han sig och vi kunde gå och lägga oss (gissa om vi var förvånade!). Dock var han orolig länge, somnade nog inte förens runt midnatt. Tänk om magen håller på att bli bättre!? Vågar knappt hoppas på något... Ska ju oftast bli bättre runt 3 månader, och 3 månader blir han nästa vecka (redan!).

Idag går de inte i många knop. Jag har sovit väldigt lustigt och ryggen värker.. Få se om jag städar lite och kanske sticker ner på stan en snabb sväng.

Först ska jag dricka mitt kaffe och se hur länge Hugge har tänkt sova idag:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0