Tvillingar...?

Här skulle de varit en bild på min mage, då hade ni tappat hakan hihi:P

Jag menar våran syskonvagn. Så fort vi/jag är ute och går med barna i den och möter folk hör man ofta lite tyst (kanske är de tvillingar?) Hela tiden. Är de bara för att jag valt att ha båda barnen emot mig och därför så måste de vara tvillingar. Har till och med mött folk som har flygit fram och kikat under sufletten och hojtat "är de tvillingar du har".. Riktigt påflugna.. Folk skiner som solar, så är tvillingar de ultimata? Är det de som är "top notch"?

Personligen är jag rädd för tvillingar. Alltså inte tvillingar-personer. Nej utan att själv få tvillingar. Jag vill verkligen inte ha tvillingar. Är nästan lite ledsen, vågar vi skaffa fler barn..? Jag vet faktiskt inte. Jag vill ha en bebis i taget, endast 1 att fokusera på. 2 är 1 för mkt. Så för mig går de bort.

Vi har tvillingar i släkten. Min mamma är själv tvilling.

Ursäkta alla tvillingföräldrar där ute som läser, men jag skriver bara vad jag tycker. Skulle jag få tvillingar så får jag anpassa mig och tänka om. Fast.. helst inte.

För mig är de ultimata en flicka och en pojke, en Alice och en Hugo =)


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Jag tycker samma som du, jag skulle inte heller vilja ha tvillingar. Dubbelt av ALLT, bra som dåliga saker.. Jag vill också fokusera på en bebis i taget. Men skulle man få tvillingar får man ju såklart tänka om. :) Man skulle nog tänka 'hur kunde jag tänka sådär förr' :P

2011-09-21 @ 22:36:49
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0