Virkad skallra


Ikväll har vi roat oss med att skrika konstant i 2 timmar, sen gny och gnälla 1 timma. Förutom de har jag fått virkat en blå skallra till Hugge Bugge. Tog bara 3 timmar.. suck.. Blev lite fel här och var, så därför är skiten inte runt utan oval. Den fyller sin funktion iaf. Köpte en kattpingla idag så det pinglar så fint=) Hoppas den uppskattas. Kommer väl få göra en till Alice med annars blir hon la förkrossad. Men det var pisstråkigt så kanske kan göra något annat till henne:)

Önska jag hade haft mera tid, virka är så skööööj!

De var min fredakväll de.

Kommentarer
Postat av: eriika

jag började virka i måndags, eller ja, jag lärde mej då :P har börjat på ett större projekt som jag hoppas blir klart idag.. ska aldrig mer virka nått stort, de tar ju aldrig sluuuuuut haha :P

2011-09-17 @ 07:50:42
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0