Yey it´s FREDAG!

Äntligen! Underbara fredag jag hälsar dig välkommen=)

Morgonen börjar med mensvärk och ömma muskler... Gick en promenad igår som var lite väl mkt uppförsbackar..
Alice är jättearg, hon missade Dora imorse och då blir dagen aldrig bra.. Vi gick nyss upp nämligen, skönt med lite sovmorgon.


Igår skrek Hugo 1 timma. Han har väl inte kolik längre, då måste de skrikas 3 timmar på ett dygn 3 ggr i veckan, och de har han verkligen inte gjort! Han har knappt skrikigt alls. Bara varit jätteorolig och lättirriterad. Han sitter ju hos mig hela kvällarna, ska underhållas hela tiden. Hade jag lagt honom ner hade han börjat skrika. Så lite ont har han nog ändå. Han har även börjat att äta igen på nätterna. Innan sov han hela natten, kanske för att han var utmattad efter att ha skrikit i 3-4 timmar.. Nu är han iaf vaken för ett mål mat, sen ett tidigt matmål vid typ 5-6. Gör inte så mkt, bara de att jag ammar ju sovandes typ, vilket gör att det blir som en sjö i sängen..

Idag går de icke i många knop. Känner att huvudvärken kommer krypandes. Ska iaf gå och handla sallad till tacosen som vi ska ha ikväll:)

Nu ska jag bada Hugo, han stinker sur mjölk stackarn:P

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0