2:a inlägget

..på en dag. Vilket betyder att jag inte har mkt att göra.
Jag har sån huvudvärk, som inte släpper. Ont i ryggen och bena (lingon veckan är på ingång..) och känner mig allmänt seg.

Hugge sover (äntligen) och Alice tittar på sin 2:a film idag. Hon älskar film, har hon alltid gjort. Hugge är inte intresserad för 5 öre, vilket jag kan tycka är lite skönt! Han leker hellre och hittar på grejer, Alice vill kolla på film hellre. Hon har inga problem att vara still uppåt en timma heller. Iofs står hon ofta upp och tittar. Vi begränsar tv tittandet, ibland kan de gå nästan en vecka utan någon film eller tv. Men idag är en sån dag att de blir film. Och de tycker jag är ok. Ska lägga mig i soffan jämte henne strax och kika lite, på Dora. Jag är så trött på alla våra barnfilmer nu.. Vi skulle köpt en film till henne igår på Gekås men hittade ingen bra. Ingen bra som vi vuxna gillar också;)

Btw, har glömt uppdatera hur de går med dieten:) De går bra. Gått ner 1-2 kg på 2 veckor. De är la okej, med tanke på att jag bara hade 5 kg att gå ner. Vi har slutat med bröd och äter lite GI nu. Gi är kanon! Gick ner 25 kg på inte ens ett halv år. Fredrik har nog med gått ner i vikt, något kg tro jag=)
Vardagarna äter vi nyttigt, helgerna fuskar vi. Inte så att vi på fredagen där köper massa godis och läsk! Men vi äter mer onyttigt och kanske chips eller något annat gott. Läsk var de länge sedan jag drack, jag som jämt är så sugen på cola ananrs.

Nepp ska se om jag kan få slappa en stund innan Hugge vaknar. Han brukar ju tajma de där rätt så bra, så fort jag lägger mig ner och slappnar av så vaknar han och de är full reulle igen;)

Nu skulle de vatt en bild här i inlägget, men givetvis funkar de inte.. Blogg.se kommer nog förlora mig som bloggare här inom kort. Men jag länkar ut min nya adress här då så ingen fara:)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0