April´s fool

Givetvis har Alice inte fått någon piercing! De som känner mig undrade nog om jag blivit fullkomligt galen:P
Ni som inte känner mig måste tänkt att jag var en sån där hemsk mamma som utsätter sitt barn för smärta för sin egna fåfänga, och sån är jag inte. De tråkigaste är att jag även fick positiv respons från vissa vänner via fejjan:/
Det är inte fint med örhängen på småbarn. De är inte trevlig någonstans! Hemska människor som utsätter sina barn för sånt.. Jag anser att ni brister i er förmåga att vara en bra förälder där. För man utsätter inte sitt barn för smärta och obehag för en absolut onödig sak som ett örhänge. Det står jag för, även om jag gillar mina vänner som piercat sina barn, så gillar jag inte handlingen.

Alice säger att hon vill ha piercingar som pappa, jo tjenna! Två i ögonbrynet, töjningar i öronen och 2 andra hål med som jag inte vet vad dom heter. De kan hon ju glömma så länge hon bor hemma:) Så känner jag nu iaf.

På bilden ligger hon ner med en piercingkula på örat:)



Tänk va en bild kan luras:P


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh, pjuh vad lättad jag blir.. Trots att jag inte känner er :)

2012-04-02 @ 17:09:48
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Vad bra, annars hade jag tyckt du var en idiot på riktigt. :P Tyckte att det var lite konstigt, för det låter verkligen inte som något du skulle göra. :P (Även fast jag bara känner dig via bloggen och FB.) Fattar inte föräldrar som gör så på sina barn, hemskt.

2012-04-02 @ 23:59:25
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0