Fredag.. *gääsp*

Usch jag är så trött.. Hugo hade en sån där natt igen. En sån natt då att sälja honom på blocket inte låter så dumt (skämtar!)

Vi la oss halv 00, eller jag gjorde. Fredrik kom någon gång där efter. Självklart kunde inte Fredrik vara tyst utan väckte honom. Ja de är hans fel, känns bättre att lägga de på honom;) Sen vare kört. Iaf drack han bara välling 1 gång, vid 1. Sen har han snurrat och gnytt och gnällt. Till slut bytte jag och Fredrik plats, jag la mig ytterst och han i mitten jämte Hugo. Då blev de lugnt! Jag tycker inte om att sova ytterst.. Läskigt om någon Zombie kommer! Givetvis drömde jag om Zombies... Vi satt i en husvagn och zombisarna skulle komma, för dom var nattaktiva i min dröm. En man kommer och tar ner våran antenn på husvagnen, springer till sjön som ligger jämte och drar el ledningar i vattnet och runt husvagnen. Så då på något sätt fick vi en barriär som vi kunde ha el i, de skulle dom inte tåla! Men för att aktivera detta var man tvungen att öppna en liten låda i husvagnen och där inne skulle man rösta i Eurovision! Alltså, man bläddrade och kom till Litauens sida. Jaha vad kan Litauen tänkas rösta på... Sen valde man något land (utan att ha hört någon musik eller sett något). Sen tryckte man på en knapp och gick igenom land efter land tills elen "laddats" upp och sen kunde vi chocka zombisarna. De kom bara några stycken, dom tog sig in genom toaletten i husvagnen... Men just då kom en tvteam om sa att vi vunnit en tävling och räddade oss.
Sen kunde zombisarna prata, dom letade bara efter sin "gud" som skulle vara ett barn som behövdes offras. Givetvis var de Alice! Men Alice var inte Alice utan jag var henne, tog typ över hennes kropp och sprang ifrån alla zombies. Sprang till högsta guden, som var min tvilling syster och sa att hon skulle säga åt zombisarna att försvinna, och poff så var dom borta och vi kunde äta middag=)

Jag drömmer sjuka drömmar ibland:P

Nu ska jag hinka kaffe, försöka bli pigg, trycka i mig alvedon och sen vila lite. Måste ner till stan i em och göra lite ärenden.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0