Hejdå sovmorgon

Fredrik är sjuk, så där rök min sovmorgon. Fast de är inte så illa, tycker ju bara att de är synd om gubben.
Imorse vid 5 när Hugo skulle ha välling var Fredrik som en kamin, han måste haft riktigt hög feber:( Jag gav han en ipren då och nu nör vi gick upp vid halv 8 så kändes han svalare. Hoppas bara de är ett sånt där "24 hour bug" som inte blir långvarigt.

Barnen är på Alice rum och leker. Hugo lär komma snart när han bajsar färdigt. Var enda gång han är iväg och leker längre stunder så har han bajsat. Jag ska inte klaga! Han har aldrig förr kunnat bajsa själv. Men nu blir de liksom 3-6 blöjbyten med bajs varje dag, som alla sköts av mig.

Idag har jag sjukt mkt att göra, för jag antar att Fredrik kommer vara sängliggandes.
Ska diska, tro jag ska göra de nu faktisk. Sen bada barnen, städa hos marsvinen (storstäd och byta filtar och lakan.. kommer ta en stund..) Sen måste nog klor klippas och bada iaf ett marsvin, hon luktade inte hallon trots att hon badade bara för någon vecka sedan. Sen eventuellt se om jag kan få tvättat något av de 32 plagg jag köpte igår:P

Så min söndag ser fullbokad ut.

Visst ja, 1 april idag. Så ta allt med en nypa salt idag kära vänner;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0