Klippa mig kanske...

Idag blev de lite ändrade planer, så jag drar ner till stan och klipper mig tänkte jag:)
Mitt hår är riktigt ruggigt nu:/ Måste gå inom hälsokost och köpa några små piller. Kanske köper jag min detox då med. Om jag ens kommer ner till stan. Hugge var som en kamin innan, men hade ingen feber. De är väl jag som är extra kall idag eller något. Iaf är han såå gnällig.

Haha, installerade en app som hette swap haircut. Jag passar inte i kort hår mina vänner! Så de blir de icke. Men kanske till axlarna, uppklippt. Vet ej men dags för en klippning är de iaf. Hoppas Hugge mår så pass bra att jag kan lämna honom till sin far, han vill ju helst vara hos sin mamma när han inte mår bra<3

Tänkte plocka fram lax så får Fredrik laga middag.. Jag vet inte vad de är med mig längre.. Jag fixar inte fisk! Mår illa av bara tanken.. och jag kan absolut inte tillaga de.. De vänder sig i magen på mig:( Jag får väl äta allt annat utom fisken, för fisk är ju nyttigt för barnen.

Nu måste jag gå och tvätta håret, är inte så rent som jag tycker de ska vara när någon annan ska hantera de. Smutisgt hår är äckligt. Och tyvärr ser mitt hår bara efter en dag smutsigt ut:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0