Lördag- långelg

Hej å hå så skönt med långhelg! Fredrik är ledig tills onsdag, då blire jobb igen. Men nu har vi några dagar att njuta av=) Varje dag har vi något planerat haha:P

Idag ska jag på stenmassage & lunch på kusthotellet t.ex. Mkt egentid har jag fått de senaste dagarna kom jag på, klippte mig i torsdags, solade igår, och idag massage:)
Svärmor och Carro ska jag gå med, kommer bli skoj=) Svärmor står för hela kalaset, så gulligt av henne=)

Imon ska vi nog på barnloppis. Fredrik suckade när jag talade om att jag planerat in något varje dag nu när han är ledig.. Men jag sa de att vi kan hoppa loppisen på söndag så får du en vilodag. -Näää men de ska vi ju inte göra, kan ju vara bra med billiga kläder till barnen;) Så nu blir de loppis iaf:D

Måndag äre upp till kungsbacka eller gbg och titta lite.

Tisdag ska vi på ko-utsläpp:)

De var den långhelgen de:)

Ska nog lägga ut en annons på blocket med, Siri & Nala ska nog få flytta. Tyvärr! Tänker inte skylla på allergi eller liknande, utan vi har helt enkelt inte tiden som behövs. Så fort man har dom uppe eller spenderar mkt tid med dom så blir dom så glada och sociala. När tiden inte räcker till så blir de synd om dom:( Alice älskar dom och vi gör de med. Men just nu finns inte tiden, alls. Hade Hugge varit större hade de gått, de är han som tag mkt tid. Få se hur vi gör, lutar åt att dom får ett nytt hem, dom är ju inte ens 1 år. Men samtidigt känns de jobbigt att sälja dom och veta att dom kanske hamnar i en mindre bur, dom älskar ju sin nya bur med allt utrymme. Ja de är svårt!

Nu ska jag in i duchen och göra mig klar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0