Onsdag

Hej!
Åh viken bra natt de varit inatt! Vi somnade strax efter 23, vaknade av att Hugo skulle ha välling klockan...? Jag vet vet faktiskt inte var klockan var. Glömde nog fråga Fredrik de eller så har jag glömt vad han sa. Iaf var jag knappt vaken. Hugo åt och sen sov vi till 6! Härligt! Nu är jag superpigg! Detta behövde jag, eller vi=)

Alice vaknade kl 6 så då gick vi upp, jag duschade och Fredrik bytte blöja och så. Hugo sover fortfarande:P

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Igår gick jag ju en mil, 3:e dagen i rad! Nu börjar jag tycka att 1 mil är inte så långt:P Tanken är väl att jag ska gå en promenad idag med, OM de inte ska regna. Enligt smhi ska de inte regna men blåsa:/ Få se om jag går vid havet då.

Nu på fm ska vi nog bara vara inne och mysa lite:) Kanske kolla lite film:)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0