Redan onsdag

Tack vare att vi slapp måndagen denna veckan så bara susar den förbi:) Härligt, snart är helgen kommen!

Jag har knappt sovit inatt.. Givetvis när vi gick och la oss igår vid halv 00 så vakande Hugo... Vi kämpande nästan 1 timma med att försöka få han sova, till slut fick jag nog. 250ml välling fick han och han somnade efter mkt gråt och skrik.. Sov oroligt fram till 2, då han vaknade och skrek... Sen tillslut gick Fredrik upp och gjorde välling igen, men då hade både jag och Hugo somnat tills han kom tillbaka. J*dra unge säger jag bara! Så lättväckt som han är... Man får knappt andas när man ligger jämte honom, ack om man råkar vända sig om eller Fredrik snarkar till..

Ser ut att bli så där grått och trist idag med, SKÖNT. Är sååå trött så lusten att gå ut är minimal. Känner mig riktigt bakis.. Hade de inte vatt för att Alice vaknat så hade jag sovit vidare. Men hon skulle tvunget upp innan 7.
Vi ska nog sätta tillbaka hennes höga spjälsängssida. Vi har en liten fröken som hämtar alla sina leksaker i sitt rum och ligger och leker halve kvällen i sitt rum ist för att sova. Hon skiter totalt i när vi säger till henne, de går 10 min sen hör vi hur hon leker där inne.. Hon är ju trött, men leksakerna är väldigt roliga..

Nu ska jag kasta i mig lite kaffe och sen slappa.. Eller väcka Hugo. Måste få in rutiner att han sover en stund på fm, de kommer han inte göra om han sover så mkt längre till.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0