Sjuka barn

Hugos temperatur var nere på 36.3 inatt, iskall var han. Sen imorse hade han 38.6. Alice hade 37.5 (vilket är feber för henne). Hemsk hosta hade båda barnen och snoret bara rinner.. Men nu efter ipren märks de knappt att dom är sjuka. Båda är uppe och leker och skojar. Inte mer än snörvel och hosta samt röda ögon avslöjar att dom är dunderförkylda.

Jag mår helt OK. Tror kanske jag slipper skiten denna gången:)

Idag ska vi inte göra något. Bara slappa framför film och mysa. Jag skulle egentligen behöva städa och röjja undan. Men känns meningslöst när jag har två sjuklingar som behöver min tid. Sen whats the point, städar jag idag hinner de ändå bli lika dammigt till helgen så då får jag städa igen^^ Nu kan jag lika väl vänta med att städa tills imon eller på fredag då barnen förhoppningsvis är bättre.

Fredrik är på jobber idag. Han var bättre igår och idag antar jag han kände sig frisk. Minns inte när han gick till jobbet imorse:P Han kommer hem nu på frukosten och äter med oss. Ska passa på att duscha då så får jag de gjort ifred.

Nu ska jag se om Alice vill prova lite kläder av de jag köpte på barnmarknaden. Fick ju tvättat allt igår:)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0