Söndag

Oj vilken bra dag jag hade igår:)
Var på kusthotellet och fick stenmassage, varma stenar och en kall (som dom kunde skippat!). De var lite häftigt, man trodde ju de skulle bli varmt direkt på huden men massören hann dra stenarna en bra bit över ryggen innan man kände hur de brände, så gott! På ryggen var de gott, i ansiktet var de mindre skönt! Skulle göra om de om dom inte tog i ansiktet och på bröstet, bara på ryggen var de helt OK. Kändes lite lustigt, någon som står och tar i mig och får betalt för de.. Är lite prostitution över de hela haha! Nä men seriöst.. jag hade aldrig tagit i en annan människa så. För mig är ens kropp väldigt privat, jag gillar inte alls när folk tar i mig bara så där.. Kramar är inget sånt men massage känns lite så där. Men överlag var de bättre än förväntat, trodde jag skulle gilla de mindre:P
Efter massagen åt vi lunch, så gott! Sen var svärmor min snäll och köpte en bodylotion med cocos till mig, luktar ljuvligt och huden blev supermjuk:)

När vi var klara mötte Fredrik och hans bror och barna upp oss och sen gick vi en promenad. Jag & Fredrik gick ca 1 mil men de andra svängde av betydligt tidigare:P Vi gick längsmed havet och sen till hemmakväll och köpte lite lördagsgodis.

En kanonbra dag!

Idag är Hugge förkyld, snorig och gnällig. De återstår att se om vi åker till Gekås, ska nämligen halvvägs till barnloppisen i Rolfstorp. Tänkte åka dit och köpa en riktig våg. Få se, är väl en miljon människor idag...

Jag och Alice gå upp till sjukhuset och handla lite på apoteket nu om en halv timma. Sen möter Fredrik och Hugge upp oss så åker vi till loppisen. Få se, tycker de ser ut som om regn är på ingång:(

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0