Tisdag

Hej!
De har varit rätt så tyst här. Jag har i faktiskt börjat knåpa på en annan blogg. Mest för att jag är så sjukt trött på att de aldrig fungerar att ladda upp en bild på blogg.se, sen kan jag inte mobilblogga heller. De kunde jag till bloggplatsen.se, MEN jag kunnde inte mobilblogga med bild:/ Vet inte om de var min mobil eller om de är sidan.
Jag få fundera lite och återkommer med adressen dit om jag byter.

Idag är jag trött. Dels för att jag gick 1 mil igår. Försöker ju gå ner i vikt men 1 mil var lite väl långt... Aj min kropp!
Sen vaknade Hugo vid halv 3 och vägrade somna om. Vid 5,30 tro jag han somnade. Jag vet inte vad vi ska ta oss till! Han kommer inte till ro! Trött är han ju, men han kan inte somna. Är som om han MÅSTE ha välling. Men då drack han 260ml vid 20, sen 200ml vid 01. Då ska han ju inte vara hungrig vid halv 3!!! Iaf så fick han ingen välling inatt och de blev en helvetesnatt. Jag ska strax gå in och väcka han. Inte ska han få sova nu när jag inte fick sova inatt haha!

Nu ska jag koka lite nya nappar till Hugge och sen dricka upp mitt kaffe. Ska luncha på stan med några mammor jag inte träffat på innan. Ska bli skoj, alltid kul att träffa nya människor:) Undra vad jag ska äta, är ju fortfarande på diet. Få kanske fuska lite;) Eller ta en kaffe bara *suck*

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0