Tisdag

Gomorrn!
Idag tar vi en lugn morgon. Alla vaknade vid 7 och strax därefter gick vi upp. Fredrik ska strax på sin farfars begravning idag och jag och barnen är hemma och ska plocka undan och städa lite.

Kanske ska träffa en vän, vet ej än. Annars så händer de inte så mkt idag.

Ikväll är de ju dh och gcb så då blir de kladdkaka;) Fast jag vet inte om jag är så sugen på de. Få se vad jag ber Fredrik baka till mig:P Är verkligen bara han som sköter sånt här hemma. Han tycker om att baka och pyssla åt mig:) Han är så snäll min älskling. Äpplepaj kanske? De var länge sedan!

Nu ska jag passa på att duscha innan Fredrik åker. Sen städa och gno.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0