Tisdag

Tisdagar är lite heliga här hemma nu mera. Då är de ju Desperate Housewifes;) Vi gör kladdkaka och bara njuter.

Så blir de nog inte idag... Tro inte någon här hemma orkar göra kladdkaka. Inte efter de tvättberget som vi har idag. Jag och Fredrik får turas om, han håller på att bli frisk och jag håller nog på att bli sjuk.. Hugo är jättedålig med över 39 grader i feber. Hela natten har han hållt på. Tro jag sovit som mest en timma i sträck, sen har de vatt att han skrikit och väckt mig hela tiden. Vid 7 gick vi upp och han somnade i mitt knä i soffan och sov till 9. SJälv hade jag glömt ta kuddar så jag satt jätteobehagligt. Och kissenödig så jag höll på att dö. Men bara att härda ut när lillskrutt sov så gott, äntligen. Jag blir skit nojjig när han får feber. Minns den gången när han var pytte liten och han gick från 37 grader till nästan 40 på en halvtimme. Vi åkte in till akuten och dom undrade varför vi var där... Kanske för att vi blev skit rädda! Jävla sjukvård.. ibland undrar man..

Alice är snorig och nyser, Hugos snor rinner som en kran.. sånt tjock äckligt gult snor. Hostar gör han med stackaren:(
Fredrik mår sådär och jag har ont i kroppen och i huvudet. Det här kommer bli en rolig påsk:/

För med våran tur blir de säkert långdragit med. Suck.

Nu ska jag passa på att duscha innan Hugo vaknar. Om jag orkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0