Torsdag

Gomorrn!
Har precis ätit frukost vid datorn, sällan de händer! En morotsfralla, jisses va goda dom blev denna gången!
Stora och fluffiga, som moln:)

Idag verkar regnet hålla sig borta:) Vi ska passa på att gå ut! Tjoho! Har inte varit ute sen innan vi blev sjuka, alltså ute och rört på oss då:) Blir väl en sväng bort till skogen eller lekplatsen. Få se vad fötterna bär oss:)

Idag är dagen jag inte längtat till... Jag har haft så ont i magen... Mår såååå dåligt... Ska till .... tandläkaren idag!
Fredrik bokade tiden till mig, inte ens de vågade jag..Han bokade la den i februari. Så jag kunde "förbereda" mig mentalt. Men ack sånt här kan man aldrig förbereda sig på! Jag har inte varit hos tandläkaren på.. ja nästan 5 år.
Då hade jag inflammation i båda visdomständerna.... De har jag haft måååånga gånger sedan den gången. Men inte går jag till tandläkaren för de. Kan inte äta nötter eller annat som kan fastna längst bak i tänderna. På direkten blir de inflamerat.. Lite trist då jag älskar nötter. Jag har aldrig haft hål i tänderna, vare sig mjölktänder eller mina tänder nu. Få se hur läget ser ut nu. Känner på mig att detta kommer bli dyrt. Och jag som är fattig som en kyrkråtta just nu. Jag få betala med luft. De blir bra.

Barnen sover. Så lugnet råder än. Hugo vaknade vid halv 3 inatt och fick välling, de är en lagom tid! Tro de var för att vi smög sååå tyst när vi la oss igår så han vaknade aldrig:) Trots att han drack 260ml igår vid 20 så var han ändå vrål hungrig vid halv 3. Slukade 200ml och skrek sen efter mer.. Vår son kommer bli tjock:P

Nu ska jag dricka mitt kaffe ifred och hoppas barnen sover iaf en kvart till:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0